کد خبر 1143507
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
شیطان بازار

شهردار منطقه ۱۹ تهران اعلام کرد: جمعه بازار خلازیل معروف به «شیطان بازار» طی اجرای یک طرح ضربتی توسط شهرداری تعطیل شد.

به گزارش مشرق، علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ تهران درباره تعطیل شدن، جمعه بازار خلازیل اظهارداشت: فروشندگان این بازار بیش از یک دهه است بساط خود را روزهای جمعه در بازاری  معروف به «شیطان بازار» در معرض فروش می گذاشتند که این روزبازار محل تجمع و کسب وکار افرادی است که بدون رعایت هیچ گونه پروتکل بهداشتی اجناس خود را که اغلب مشکوک به مسروقه هستند در معرض فروش گذاشته و علاوه بر اینکه فعالیت و تجمع آن ها تهدیدی برای شیوع کرونا محسوب می شود، آلودگی ها و مزاحمت هایی را نیز برای ساکنین این نقطه از شهر تهران به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

خبری از تعطیلی تهران اعلام نشد

وی افزود: در همین راستا نیز طی هماهنگی های انجام شده برای جمع آوری و تعطیلی این روزبازار، نیروهای شهرداری این منطقه از  ورود بیش از ۳ هزار خودروی بساط گستر و خریداران به آن خودداری کردند و این بازار به طور کامل تعطیل شد.

شهردار منطقه ۱۹ تهران با اشاره به مسدودسازی ۱۱ نقطه ورودی به جمعه بازار با استفاده از۱۰۰ بشکه ترافیکی، کاشن تانک و علائم ترافیکی و نیوجرسی، افزود: به منظور اجرای این طرح ویژه، ضمن استقرار ۲۰ خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، ۱۴ اکیپ گشت راهور، ۴ اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و ۱۵۰ نیرو در محدوده این روزبازار مستقر شدند.

توکلی تصریح کرد: این طرح طی دوشب گذشته با حضور و مشارکت فعال نیروی انتظامی، راهور، کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، یگان حفاظت شهرداری تهران و شورایاران محله شهید کاظمی اجرا شد.   

به گفته وی به منظور اطلاع رسانی درخصوص تعطیلی این جمعه بازار ضمن اکران بنر در ۱۲ نقطه قبل از ورودی بازارچه، بنرهایی نیز در نقاط مسدود شده از روزهای قبل نصب شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ممذیم DE ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    6 14
    بترسیداز خدا اینقد به مردم ظلمنکنید
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      10 0
      بترس از خدا واموال مردمو ندزد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    20 0
    یادشیطان بازار سنندج افتادم،تهران نمیدونستم شیطان بازارداره،چطوربیش از10 ساله که فعاله ومملو ازاجناس مشکوک به سرقته وجمع آوری وتعطیل نشده؟! حتما بخشی ازاشتغالزایی مدنظردولت ها بوده!
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    13 0
    ده سال !! کم نیست برای اقدام!! فرصت میدادین خب گناه داشتند!!
  • حسین IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    4 4
    دستفروشا تو این گرونی یه رابط ان بین کسی ک چیزی داره ک لازم نداره با کسی که نمیتونه نو بخره .با جمع کردنشون یه عده زیادی چیزایی ک لازم دارن رو نمیتونن بخرن و این یعنی فشار زیادتر به مردم اگه شنیدین دیوار و شیپورم باید تعطیل شه تعجب نکنین ا
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      0 0
      سایت .... که هست اونجا بفروشن
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 1
    ازکجا فهمیدین دزدیه اونوخت؟!! بازارو مغازهو همه چی رو میبندن بدون اینکه بفکر معیشت مردم باشند. بدون اینکه بفکر اجاره های مغازه ها باشند،مردم با خودشون جنگ ندارن که،یکماه پول اجاره شونو بدین ،بعد ببندین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس